pvdwoestijne.reismee.nl

De heenreis en aankomst

Gisteren morgen vertrokken we om half 8 van huis richting Amsterdam. We hadden gerekend op files die er niet waren. We kwamen aan om half 9 op schiphol en onze auto werd ingeleverd door een parkeerservice.

Om 12 uur gingen we het vliegtuig in en om half 1 vertrokken we. Morris was helemaal in shock en viel door de druk van het opstijgen meteen in slaap. De reis zelf duurde echt verschrikkelijk lang. Ik zal jullie niet te veel vertellen over het vliegen zelf want dat duurt heel lang en het was toch heel saai. We reisden tegen de tijd in dus we hebben geen nachtrust gehad.

Bij de aankomst op het vliegveld in Bali stonden Kadek en Ketut ons op te wachten. Kadek was de chauffeur van vorige keer en dit keer is die dat weer. Ketut is een vriendin van Lala en die heeft onze hele reis georganiseerd.

Na het afscheid van Lala en de kindjes zijn we naar ons hotel gereden. Het verkeer is hier echt bizar. Er zijn geen regels, iedereen rijd door elkaar en iedereen steekt zo maar over.

Nu zijn we aangekomen bij ons hotel met een heel mooi zwembad en twee restaurants. Nu zit ik (Suzanne) ook aan de rand van het zwembad met mijn laptop :) en pa die zit naast me.

Vanavond doen we nog even rustig, maar morgen gaan we eerst naar Ubud en daarna maken we een tocht op een oliefant door deze omgeving.

Ik zal vanavond wat foto's op de site zetten.

En ik ga nu lekker zwemmen!!! :D

Reacties

Reacties

Hendrik

Leuk stukje Suus. Ik ben benieuwd naar de foto's!
Groet,
Je broer

jacco en nicole

Ha allemaal!
Vanochtend kreeg ik een mail, dat er nieuws van jullie was! Leuk om te lezen hoe het met jullie is.
Suzan, dat zwembad klinkt errug aantrekkelijk, hier regent het nu een beetje :-(
Heel veel plezier met elkaar en ik hoop nog veel meer van jullie te kunnen lezen!
Lieve groet van ons

Floris

Hee suusjah, goed om te horen dat iedereen veilig is aangekomen.
Nu je toch je rijbewijs hebt kun je misschien een beetje oefenen daar....
Groeten aan iedereen daar en we volgen je avonturen.

Groet Floris en Jonneke en Jesse en Loïs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!