pvdwoestijne.reismee.nl

Dag 1

Vandaag begonnen we na het ontbijt met een rit richting het olifantenpark. We gingen een ritje op een olifant maken. Dit zijn Sumatraanse olifanten die zijn niet zo groot als Afrikaanse olifanten. Maar ze zijn toch wel boven de 2,5 meter. Zeker als je er eenmaalop zit is het heel hoog. Het rijden valt niet in iedergeval niet te vergelijken met een paard. Zoals je op de foto's ziet waren de olifanten heel tam en kon je ze gewoon voeren en aaien. Ook gingen we even met de olifant het water in. Het geheel met de lunch erbij duurde ongeveer 2 uur.

We zijn daarna nog langs dorpjes gereden richting een rijgerboom met allemaal witte rijgers. Hier kon je niet veel van zien, want je moest ver omhoog kijken en dan ging je al snel niesen. Ook zag ik 2 kinderen van onder de 10 jaar op een zware motor rijden.

De chauffeur stelde nog voor om naar de schilders te gaan in Ubud. Daar had ik natuurlijk absoluut geen zin in, maar mijn ouders waren heel enthousiast. Dus we gingen er heen en werden heel hartelijk ontvangen door de schilders. Mijn ouders hebben daar een schilderij gekocht en daar waren ze natuurlijk heel blij mee. De schilders waren nogal onder de indruk van mij, ze wilden allemaal met me trouwen.

Tongue out

Hierna zijn we terug gegaan naar het hotel en hebben we nog gezwommen bij het zwembad.

Gisteren zag ik dat ik was gestoken door een insect. Het was een klein bultje, maar het werd steeds groter en dikker. Mijn hele hand was opgezwollen en we besloten om maar even naar de dokter te gaan. Ik heb daar medicijnen gekregen. Ze zeiden dat het niet ernstig was.

Die avond nog even wat gegeten en nu zitten we te relaxen in de tuin van het hotel. en morgen gaan we iets heel actiefs doen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!