pvdwoestijne.reismee.nl

De laatste dag in Ubud

Vanmorgen werden wij wakker gemaakt door de apen die over ons dak en balkon heen en weer rousden. We schrokken er wakker van. Die ochtend gingen we richting een vulkaan die nog in 2005 was uitgebarsten. Op de foto zie je zwarte stroken, dat is lava van 2005. We zouden daar gaan lunchen en vanaf die berg naar beneden gaan fietsen.Toen ik de trap af liep in het restaurant schaafde ik langseen paar trap treden naar beneden.Datkwam omdat de treden ongelijkvan hoogte waren.Ik fietste ook met drie pleisters op mijn voet. We fietsten met z'n drieënen we hadden drie gidsen mee. 1 gids die voorop ging fietsen en 1 achteraan, maar ook nog een bezemwagen met reserve fietsen.

De fietstocht was erg stijl en dat vond mama niet altijd fijn. Maar mijn ouders vonden het wel erg mooi, omdat je door oude dorpjes ging fietsen zonder touristen. Ik genoot vooral van de stijle hellingen en smalle paden. De tocht was 33 km en duurde 4 uur met pauzes.

Vanavond gingen we eten in een best mooi restaurant. Ze gingen daar een balinese dans opvoeren.Het regende heel hard, maar het bleef 30 graden. Je zag van die hele kleine dunne meisjes dansen, dat was best leuk om te zien. Het was precies zoals je altijd ziet op de plaatjes van Bali.

De dans was op een binnenplaats die niet overdekt was. Het restauranthad alleen een dak, zoals alle restaurants hier.

Morgen gaan we naar de witte stranden van Bali (Pemuteran). We gaan daar duiken! Ik hoop dat daar ook weer wifi ontvangst is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!