pvdwoestijne.reismee.nl

Permuteran

Vandaag was de leukste dag tot nu toe. We werden om 9 uur opgehaald bij het resort door een duik-instructeur. Na 30 km rijden kwamen we aan bij een plek waar allemaal bootjes lagen te wachten om ons te brengen naar een heel klein eilandje met witte stranden. Daar gingen we duiken. Het is het op een na mooiste plekje van Bali om te duiken. Toen we op het kleine eilandje aankwamen kregen we duik les in het ondiepe water. Mama bleef aan de kant zitten, zij wilde liever niet mee.

Na ongeveer een half uur gingen we onder water richting het diepe. Het is heel vreemd om te zweven onderwater. Ik moest ook veel gewichten aan me lichaam hangen, anders kwam ik niet diep genoeg. Toen we aan het einde waren gekomen van het ondiepe, was er een soort ravijn in het water. Het ging van 2 meter diep naar ongeveer 100 meter diep. Dat was even een eng moment, maar wel heel mooi. Op deze grens was heel veel koraal en je zag allemaal vissen om je heen. Grote en kleine vissen met de mooiste kleuren van de regenboog.

Het was super mooi! Allemaal nemo visjes en ook allemaal visjes met neon lichten

We hebben ongeveer twee keer een uur gedoken met een lunchpauze er tussen. Het was echt een hele mooie belevenis.

Toen we weer terug kwamen gingen we aan het strand zitten bij het resort. We hebben daar nog lekker gezwommen in de zee en zwembad en ook hebben we nog even lekker gerelaxt op het strand.

Er kwamen ondertussen mannetjes het strand vegen, dat had ik nou nog nooit gezien.

Vanavond hebben we voor de laatste keer nog lekker gegeten aan het strand in dit resort. Morgen vertrekken we naar Lovina en ga ik met dolfijnen zwemmen.

Oja Kusjes van Oma voor Jesse en Loïs.

Reacties

Reacties

Janneke

Wow het klinkt supergaaf allemaal Suus!
Je geniet vast extreem :)

Ik lees het nu allemaal pas voor de eerste keer, maar ik ga je vanaf nu followen (a).

Heel veel plezier en kom heel terug alsjeblieft.

Kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!