pvdwoestijne.reismee.nl

Lovina en dolfijnen

Na twee dagen in de Dolphin suite vertrokken we naar een andere plek. Na het ontbijt stond een andere chauffeur/gids op ons te wachten. Hij heette ook Kadek (het vierde kind uit een gezin heet altijd Kadek hier). Eerst gingen we naar een tempel met een geneeskrachtige bron. Toen we daar aankwamen werden we overvallen door verkoopsters die allerlei verkoop trucs toepassen en constant blijven aandringen. Bij de bron zelf waren veel oude mensen, maar ook jonge mensen zich aan het wassen. Het water zag er heel vies uit, maar toch geloven de mensen hier dat je er van kunt genezen. We zijn hier niet lang gebleven, want het was heel warm. We zijn verder gereden naar de tempel van de bron. Daar moest ik een sarong aan (zie de foto). Het was een Boedha tempel, maar er werd ook door Hindoe's en Moslims gebruik van gemaakt.

We hebben die middag geluncht aan de zee en daarna zijn we doorgereden naar Lovina, daar ging ik zwemmen met de dolfijnen. Ik had in gedachten dat ik een van de vele toeristen zou zijn die op dat moment aan het zwemmen was met de dolfijnen, maar integendeel er was net 1 meisje voor mij en daarna had ik het hele zwembad met de dolfijnen voor mezelf. De dolfijnen zwommen onder je langs, zodat je vanzelf vooruit ging. Ook kon je de dolfijnen aaien en kusjes geven. De dolfijnen kwamen niet heel makkelijk naar je toe, je moest ze echt opzoeken en hard gaan zwemmen. De buik van de dolfijn voelt heel zacht aan. Het was echt heel bijzonder en ik heb er ook heel erg van genoten.

Vanavond hebben we achter het hotel op het strand bij een ander restaurant gegeten. Daar hadden ze heel lekker eten. Er kwam een groep muzikanten die muziek gingen spelen op de gitaar. Je mocht ook zelf liedjes opgeven en ik koos voor: Radiohead - creep. Ze wisten mijn naam en op het laatst voordat we vertrokken begonnen ze opeens een liedje over mij te spelen. Het was natuurlijk het nummer Suzanne I'm crazy in love with you. Ik heb ze natuurlijk bedankt en een ruime fooi gegeven.

Morgen ochtend gaan we om 6 uur de zee op om de dolfijnen in het wild te bekijken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!