pvdwoestijne.reismee.nl

Verhaaltje van mama

Geciteerd door Ma

Hallo allemaal, kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden. Vanmorgen kwamen we om kwart over 5 uit bed om om 6 uur uit te varen 2 km de zee op met smalle bootjes met zij armen voor het evenwicht, om naar de dolfijnen te gaan kijken. We waren niet de enigen. Wel 40 bootjes voeren uit. We zagen de zon opkomen en na enige tijd wachten zagen we de eerste dolfijnen boven water komen. Ze zwemmen sierlijk in golfbewegingen langs de boten. Deze sessie duurde ruim een uur en we hebben heel veel dolfijnen gezien. Het was schitterend. Na terugkomst ontbijt, scrambled eggs, boiled eggs, toast, fresh fruit etc. De rest van deze dag hebben we niet veel gedaan, behalve pa en Suzanne die zijn vanmorgen met het bootje een stukje uitgevaren en hebben gesnorkeld. De man van de boot had brood bij zich om de vissen te voeren en zodoende waren er heel veel vissen te zien. De vissen aten uit je hand. Een vis beet in Piet's hand. Vanmiddag zijn Piet en ik een eindje gaan wandelen om een bank te zoeken om geld te pinnen. Na twee pogingen is dat uiteindelijk gelukt. De miljoenen vliegen door je hand. Een miljoen roepia is maar 80 euro. Het is nu 10 over 5 en we zittten heel relaxt aan het zwembad. Piet gaat foto's nemen aan het strand. Over drie kwartier is het donker. Vanavond gaan we eten op een terras aan de zee, waarschijnlijk tonijn. Morgen ochtend worden we door Kadek opgehaald en gaan we via Lake Batur en het binnenland naar Chandidasa. Daar blijven we 2 nachten en vertrekken maandag naar de Gili eilanden met een speedboot. We maken het met z'n drieën heel goed. We hopen dat in Nederland ook alles goed gaat. Floris en Jonneke knuffel de kindjes van ons. Je kunt ook een reactie sturen hoorJ Groetjes ma, pa en Suzan.

Vera

We volgen jullie superreis elke dag :) geniet ervan!

Ada

Ik volg jullie reis van dag tot dag. Geweldig, wat jullie allemaal zien en meemaken. De natuur lijkt me schitterend, als ik de foto's zie. Komen jullie ook in contact met de plaatselijke bevolking ? Ben benieuwd naar het vervolg van jullie reis. Hartelijke groeten van ons.