pvdwoestijne.reismee.nl

Leuke mededeling!!!!

IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN HAVOEXAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er valt nu heel veel stress van me af. Ik schrijf deze dag nog wel een verhaaltje, maar eerst ga ik even genieten van het idee dat ik ben geslaagd!

moniquevpp@live.nl

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat hoeven we nooit meer TE DOEN!!!

Nou heb je pas echt vakantie!!!!

MOnique

jacco en nicole

JOE-HOE!!!
Super gedaan, Suzan!
Gefeliciteerd. Genieten gaat nu vast nòg beter!!!
XXX Jacco en Nicole

Antoinette

Van harte Suzanne!!!!
Ik ga de vlag voor je uithangen. Geniet lekker van dit moment!
Groetjes van ons allemaal

de Donnetjes

Beste familie,
Wat een fijn bericht!! Suzanne van harte gefeliciteerd, heel fijn voor je en voor je pa en ma.
Een goede terugreis toegewenst. Jullie kunnen wel een boek schrijven over al de belevenissen, geweldig allemaal.
Hartelijke groet, Bert_Jan, Catrien en Lydia

Jaap

Hee Suuz!!

Je wil niet weten hoe blij ik voor je ben!!
Als ik jou zo hoorde dacht ik echt van nou dat is echt een tweifel geval, met je examens enzo.

En sorry dat ik verder niets heb laten horen :$
Maar mijn pc is overleden haha.

En je ben zaterdag weer thuis toch?

En ondanks dat ik niets heb laten horen heb ik nog een hoop aan je gedacht!!

Nog een paar leuke dagen en tot snel weer!!

Groetjes (ook van mij ouders aan jou en jouw ouders)

Jaap

(en me ouders haha)

Ada

Suzan van harte gefeliciteerd !!! Het zal best wel een beetje spannend geweest zijn. Ik zag hier overal vlaggen hangen en moest aan jou denken. Gelukkig dat je het gehaald hebt. Geniet nog een paar dagen van je vakantie en jullie ook natuurlijk Piet en Coby. Jullie hebben een heel mooie vakantie gehad, schitterende natuur en hoge golven (brr...) en vooral de gezelligheid bij de familie van Lala viel me op. Behouden thuiskomst en tot ziens !! Groeten van ons Mat en Ada

Sannie

Suzanne, van Harte Gefeliciteerd hoor...dat is fijn voor je zeg.
Allen een goede thuisreis..
Groetjes van Sannie

Bert en Nellie

Suzanne van harte gefeliciteerd met het slagen voor je havo examen. Een hele opluchting nu kun je "echt" vakantievieren. Geniet nog van je laatste dag op Bali en een goede thuisreis gewenst.
Groetjes Bert en Nellie