pvdwoestijne.reismee.nl

Het allerlaatste verhaaltje

De laatste dag.

Geschreven door pa

We hebben twee rustige dagen gepland op het eind, ook om Suzanne het toeristische deel Kuta te laten zien. Er zijn hier veel luxe hotels en westerse winkels met dito prijzen. We gingen via het strand naar de grote discovery shopping centre gewandeld waar de vrouwen ' kijken maar niet kopen' in ieder geval niet al te veel kochten. We hebben geluncht in het Segara restaurant waar je als het ware vanaf een tribune op de zee kijkt, waar de hoge golven een heftige branding veroorzaken. Terug in het hotel hebben we genoten van het tropische zwemparadijs met ligbanken en alles wat je kan bedenken om het voor de mensen aangenaam te maken.

'S Avonds zijn we opgehaald door Herry (een neef van Lala en Hendrik) en zijn we gaan eten aan het strand van Jimbaran, waar de Red Snepper (een soort zeebaars) klaargemaakt op de barbecue uitstekend smaakte. Later kwamen er ook nog Balinese danseressen met de bekende gambalan muziek de sfeer verhogen. Suzanne mocht ook nog op de foto met de danseressen. Door deze drukte had ik de trilfunctie van een SMS gemist. Pas bij de tweede SMS van Hendrik zag ik de twee berichten. Bij het voorlezen van Hendrik's bericht dat Suzanne was geslaagd kwam de ontlading van de spanning die de hele dag aanwezig was. Suzanne huilde van blijdschap.

Wij willen iedereen die ons heeft gevolgd bij deze reis bedanken voor de belangstelling, wij hebben op onze beurt met belangstelling jullie reacties gelezen. Het geeft een goed gevoel om contact te houden met familie, buren, vrienden en kennissen vanuit dit verre oord.

Vandaag moeten we om 2hr uit de hotelkamer zijn, daarna gaan we onze laatste lunch aan het strand nemen, om 5hr worden we opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden.

We vertrekken om 19.30 en zijn om 23.00hr in Kuala Lumpur, waar we om 24.00 hr vertrekken naar Amsterdam. We zullen daar arriveren om 6.00hr. (12 hr reizen inclusief tijdsverschil) We hopen te kunnen slapen anders wordt het een lange saaie rit.

Geschreven door Suzanne

Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties! Ik voel me enorm opgelucht en blij en heb de vakantie nu goed afgesloten. Ik ga met een goed gevoel naar huis. We verlangen nu alle drie wel naar huis. Eindelijk geen 3x per dag meer uit eten en eindelijk weer eens normaal brood. De nasi en noodles werd ik spuugzat. Doe nu maar weer lekker andijvie met rookworst. Oja en je eigen bed is natuurlijk ook heel erg fijn. Ik wil ook iedereen bedanken voor de reacties. Ik vond het erg leuk om ze te lezen en het motiveerde me ook weer om te schrijven. Ik ben achteraf wel blij dat ik een weblog heb gemaakt, want ik zou het nu niet meer zo kunnen na vertellen. Nu gaan we maar wachten tot we eindelijk terug mogen vliegen.

Geschreven door ma

We verlangen naar huis. We hebben een fijne vakantie gehad. We zijn ook heel dankbaar dat het tot nu toe met oma van de Woestijne goed gegaan is. Nog een lange vliegreis en we hopen en bidden op een veilige vlucht en een weerzien met allen. Groetjes ma.

Reacties

Reacties

jacco en nicole

Lieve Piet, Coby en Suzanne,

We wensen jullie een goede, rustige vlucht en veilige thuiskomst. We hebben genoten van jullie verhalen en foto's. We hebben elkaar al een aantal keer aangekeken: "daar willen we ook wel eens naar toe!"

Tot in Alblasserdam! Lieve groet,
Jacco en Nicole

Annemarie

Hoi Suzanne,
De foto’s zijn inderdaad prachtig; het moet een hele belevenis geweest zijn voor jullie! Dat bleek ook al wel uit je verhalen gisterenavond. Uiteraard ook nog van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma!
Groeten,
Annemarie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!