pvdwoestijne.reismee.nl

Addo elephant park

15e dag Vandaag gaan we naar Port Elizabeth. Helaas moeten we een grote omweg nemen omdat de weg naar port Elizabeth op verschillende plaatsen is weggeslagen door de waterstromen van de overvloedige regenval in de afgelopen dagen op die plek. We moeten dus op tijd vertrekken (7.00 hr) om op de afgesproken tijd bij het Addo elephant park te zijn. We arriveren daar om 1hr, de safari begint om 2hr. Dit is onze laatste safari van deze vakantie. Het Addo elephant park is het op 2 na grootste park van Z.A. en heeft afmetingen ongeveer zo groot als Nederland. We hebben daar weer een groot aantal verschillende diersoorten gezien. De grote jeep met ruimte voor 18 personen legde een behoorlijke afstand af, de wegen gedeeltelijk geasfalteerd en ongeasfalteerd waren van behoorlijke kwaliteit, beter zelfs dan in Kruger. Het mooie weer en de grote hoeveelheid wild maakten ook deze safari tot een succes. Na de safari zijn we doorgereisd naar Port Elizabeth, het hotel waar we zitten ligt op 200 mtr van de boulevard. Vanavond gaan we op de boulevard wandelen en eten.